دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود آهنگ محسن چاوشی تلو

متن ترانه تلو با صدای محسن چاوشی 


صدای تو اومد صدای خنده ی تو

پروند از شاخع ام پرنده های منو

دوباره پشت سرم پر از هوای تو بود

کسی نبود ولی صدا صدای تو بود
صدام کردی با گلوی مجروحت

صدام کردی با تموم اندوهت
چقدر گریه کنم چقدر تلو بخورم

چقدر به دیوار پیاده رو بخورم
چقدر گریه کنم چقدر تلو بخورم

چقدر به دیوار پیاده رو بخورم
تموم داراییم خیال کردنمه

هنوز هم دست تو دور گردنمه
آهای خیال هنوز بکش منو هر روز

که مرگ من تنها نفس کشیدنمه
چقدر گریه کنم چقدر تلو بخورم

چقدر به دیوار پیاده رو بخورم
چقدر گریه کنم چقدر تلو بخورم

چقدر به دیوار پیاده رو بخورم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128دانلود آهنگ با کیفیت 320


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1402برچسب:telo, Download , Mohsen Chavoshi , Music , , آهنگ , آهنگ, آهنگ Mohsen Chavoshi , آهنگ جدید , آهنگ تلو, آهنگ محسن چاوشی , شعر/ آهنگسازی : محسن چاوشی / تنظیم , دانلود , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ تلو, دانلود ,آهنگ Mohsen Chavoshi , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ تلو, دانلود آهنگ محسن چاوشی پستچی, متن آهنگ , متن ترانه , محسن چاوشی ,عاشقانه,موزیک,,,زخمکاری, زخم کاری, فیلیمو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM